Wednesday, October 22, 2008

鳄鱼鞋子







这是我第二次买鞋子给chloe
之前的不能穿了, 因为脚大了, 挤不进去,
那天, 和家人逛街, 看见鳄鱼牌子
就进去看看有没有适合chloe的鞋子,
结果, 我看中了两双,一口气买了两双
因为给chloe试穿上后,就忍不住要掏出钱来买单,
chloe时常玩沙 , 走路又左踢右踩的,
之前的布鞋很难洗干净,我又是很懒洗鞋的人,
哈哈,还是这种朔胶鞋比较容易清洗。

价钱是贵点,大男人讲, 好象被鳄鱼咬一样。。。。
他心痛又牙痛哦。。。。哈哈哈


17 comments:

SockPeng said...

就是感觉到好像被鳄鱼咬一样
因此到现在都不舍得买给自己一双!!

杨 霓 said...

哦。。我也不舍得买哦!小孩的脚很快大的。
有些便宜的quality又好像没酱好,所以我孩子看到人家有,也吵我买给他们,但。。。我。。。还是不买。。。

Ohbin said...

所以堂熙脚上的那对这么大双,一次够本!呵呵

Sock Peng,美国这么便宜,怎么你不在那里买?

Jean said...

你的女女很美很可爱!!
是好穿,很舒服,但是不要让她穿这双鞋坐escalator,有case把鞋头卷进escalator里。

Arys said...

呵呵...我也捨不得買哦...因為孩子的腳很快大...哈哈哈

Jaenee said...

我自己有两对,我儿子有一对, 我老公也有一对. 一口气买的.买了500多元, 老公付钱,他付得很开心噢!!

Vincent Cho said...

非常值得的!鞋子最重要耐穿又能保护孩子的脚=P

ET女子 said...

crocs哦~~
值得的,防水又防脏又舒服耐穿~

potato said...

这鞋的确值得买。。

Alice Chong said...

现在的小孩很幸福,多贵的东西也好,爸爸妈妈都会捨得买。。。

Vivian Ng said...

可是这种鞋子上电梯很危险,要小心。

myfertilitydiary said...

so cute, but expensive too.

美丽安 Marianne said...

sock peng ;
我想到, 以后鞋子可以给人,
这样就咬得不痛。

霓霓:
我很注重鞋子,觉得穿在脚上
要走得好穿得舒服, 鞋子很重要
我大小恐龙不喜欢鳄鱼
他们穿clark.

ohbin:
我看见堂熙穿的
真的很大一下
可以穿上两年吗?

jean :
这个新闻我有听过
她都是坐在手推车,
还不会上下escalator。。。

arys:
我。。
我。。
很多时候都忍不住。。
惨不惨?

大米:
你和老公也有?
我没有想过自己穿
我喜欢有点高跟的鞋子。

vincent ;

值得吗?
你自己有没有买?

er ;

小孩子穿蛮可爱的
看见女儿穿了
就忍不住要买了。。。


potato :

现在小孩子的东西都很贵
我原想买一个好一点的car seat
看见价钱, 我真的不舍得。。。

alice :

不要学我
这是不良的示范。。。哈哈
我要改要改。


vivian ;

我会注意
她都是穿着和奶妈散步,
还有,她还不敢上电梯。。她怕。嘻嘻


myfertility:

我看过你的blog
觉得你很努力。。。
想说, 上天不会让你失望
加油。
祝福你。

浚妈妈 said...

好可爱的女娃哦!!!!
鞋子真的要穿舒服的呐!!!
不过哦~一口气买两双都是同size的吗???

Anonymous said...

Wholesale cloting;Wholesale Shoes,Wholesale Shoes Wholesale handbags, Wholesale jewelry, Wholesale clothing,Ugg Store, Ugg Boots Sale, Wholesale Ugg Boots,Ugg Boots,Wholesale Handbags,Prada Bags,Wholesale Designer Handbags : mens wholesale clothing    wholesale hip hop clothing

Wholesale Clothing, Junior Wholesale, Women Clothing

Wholesale jewelry, wholesale teen jewelry, wholesale fashion jewelry and

wholesale costume jewelry.wholesale rhinestone jewelry,wholesale beaded jewelry,

wholesale hip hop jewelry,Wholesale Air Max 90,max 97,Air max 260,Wholesale Shoes,

Discount Shoes Wholesale,Women's Shoes and Men's Shoes

Handbags Wholesale Purses Wholesale,Shoes Wholesale,wholesale t-shirts,wholesale polo shirts,

t shirts,wholesale handbag,wholesale coach handbag,

wholesale jeans,Wholesale NFL Jersey,NFL jerseys,

.Wholesale nfl jerseys,wholesale sunglasses,wholesale replica watches,

wholesale rolex watches,wholesale luxury watches

replica watches,Designer Handbags,Replica Bags

replica handbags wholesale,coach replica handbags,Women's Shirts.
Wholesale NIKE Shoes, Wholesale Handbags,Replica Handbag,

Coach Handbag,Chanel Handbag,Cambon,Gucci Handbags Fake,

Designer Chloe Handbag,Prada Handbag,

Wholesale Bags,Jewelry Wholesale;Wholesale Apparel,Wholesale Handbags,cheap jordans shoes,

jordan shoes,jordan wholesale, jordan sneakers, michael jordan sneaker, we also wholesale jordan sneakers, cheap jordan sneakers, retro jordan sneakers

Omega Watches Guess Watches Rolex Watches Adidas Watches Wholesale Watches,Wholesale Replica Watches Fake Rolex Replica Jewelry

ED Hardy Shirts Wholesale ED Hardy ED Hardy Hats ED Hardy Men S Jacket
wholesale jordan Shoes;wholesale jordan shoes
Cheap jordan Shoes;nike air force ones shoes
;jordan shoes;Air jordan Shoes;wholesale shoes
;nike dunks;nike jordan Shoes;prada sheos
Nike Air jordan;cheap air jordans; wholesale nike jordan;cheap wholesale shoes; wholesale Shoes.nike air max shoes, Nike Shoes;nike wholesale,shoes

Anonymous said...

嗨。。你家的小宝贝好可爱哦!!

Anonymous said...

嗨。。你家的小宝贝好可爱哦!!